Egy magyar nyelvű workshop végzős hallgatóknak, kezdő vállalkozóknak és mindenki másnak, akit érdekel.
Időpont:
2016. március 10. (csütörtök) 19:00-20:30h
Helyszín:
Soho Works Shoreditch
Unit 4.07, Tea Building,
56 Shoreditch High Street
London
E1 6JJ
Jegyek:
A belépés ingyenes, de regisztrációhoz kötött! Regisztráció ITT!
A workshop témája:
"Robotok, direkt kattintások, láthatóság, avagy mennyire bízhatunk a mérésekben és hogyan győződhetünk meg arról, hogy a látott teljesítmény nem csak látszat."
Előadó: Ordódi Balázs
Ordódi Balázs 2002 óta működik a média területén. Kezdetben televíziónál, majd 2008-tól a MEC nemzetközi marketing ügynökségénél dolgozott különböző nagyvállalatok offline, illetve online marketing tervezésén. Ezután az Aegis Medianál a teljes kelet-európai General Motors digitális tervezését irányította, 2013-tól pedig már a cég angliai központjában egész Európa koordinálása és digitális stratégiája tartozott hozzá. 2015-ben – 8 év ügynökségi munka után – váltott, elhelyezkedett a Kaspersky Labnél, ahol az európai piac digitális marketig tevékenységéért felel.
Ordódi Balázs on LinkedIn